BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 31, 2012

TAHUN BARU,HARI BARU.

Hai teman-teman,

Selamat pagi.Setahun sudah berlalu dan tahun ini sudah mulailah tahun yang baru yaitu tahun 2013 dengan tarikh permulaan tanggal 01.01.2013.Hari ini saya tidak akan menggunakan bahasa english sebab mulai tahun  ini saya akan mebilingualkan bahasa.Saya menggunakan bahasa English sebagai proses pembelajaran sahaja jadi kalau ada tersilap grammar harap diperbetulkan ya? :)

Oya hari ini tahun yang sudah baru.Maka mulailah perjalanan hidup kita,memperjuangkan segalanya untuk maju selangkah demi selangkah ke alaf baru.Tanpa disedari umur kita juga semakin meningkat,maka rintangan dalam hidup juga semakin beronak dan penuh dengan cabaran.Tapi walau apapun itu,perjalanan harus tetap diteruskan dan diperjuangkan..semangat ayooo!!

Azam?kebanyakan orang menanyakan azam saya pada tahun ini.Saya hanya mampu tersenyum dan menjawab "saya hanya inginkan perubahan bagi segala sesuatu yang dapat saya ubah"samada mengambil pengajaran dari masa lalu dan mengubahnya ke arah yang lebih baik :)

Tapi,saya sangat berharap agar segala sesuatu berjalan dengan lancar pada tahun ini walaupun rintangan tentu saja banyak menanti di hadapan.Hidup ini seperti roda,kadang kita di atas dan kadang kita di bawah.Tidak segala sesuatu yang kita mahukan terus sahaja menjadi menyenangkan,tentu saja terkadang ada kesulitan di sebalik pergelutan hidup .

Saya sudahi saja untuk hari ini.Saya sangat berterima kasih kepa Tuhan kerana masih meminjamkan nafas kehidupan pada diri saya,dan tentu saja saya juga harus bersyukur kerana Tuhan masih menginginkan keluarga saya untuk mendampingi saya.Terima kasih ya Tuhan,Yesus Kristus beserta Allah Bapa di syurga dan bersama Bonda maria dan para malaikat syurgawi:)

SELAMAT TAHUN BARU 2013 !



No comments: