BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 7, 2010

LANGADON TOMOD

kOpisanangan kumaa dika toinsaNan: )deiI,ni ada saya mau sharing sikit.Mau tau,punya lah saya Sangat rindu tu tempat meti nie sekarang.Palagi,sekarang kan di sana ada "pesta",huhu,sedih juga lah.Si brother ada cakap,sok si Romo balik Indonesia..ingatkan dia jalan 09hb nie.Tembirang betul si Rayner.Uhukk..

Memang nie,jam 10 p.m bru habis.Momom pun sedap-sedap si sis.masak,dulu tym farewell party c Romo,saya kena bawa c romo p jalan-jalan,haha..sama2 bro.Syok o..One family.Seingat saya,dulu,kami ada bbq lg..hehe,sedap juga lah buatan saya nie.By Hand lagi tu= D.Pandai pula sia memanggang nie asi..hehe.Then,tym makan-makan sudah tu,sis.Ancilla bawa karoeke ow,Sit juga.Bagus kalau merdu nie suara,haha..Hantam ja ler.Entah apa lagu tu kami nyanyi,yang saya tida pernah dengar lagi.Haha,yang jadi mc si Bro Goh ma Romo juga.By the way,mang sangatlah best,banyak kawan saya sana terutamanya durang si Rayner,Presley(tym tu c pres masih nerd=D),Domi(salah satu keminatan saya,haha),Max and Philip.Gila lah,syok berabis kami panggang2 sate Arnab.Then,last,si Bro Tereso n sis.Bridget mendendangkan sebuah lagu,merdunya suara sis.Bridget.Palagi,jam 10 malam kami menari sumazau.Hehe..nyaman-nyaman.Tp,ada 1 kejadian lucu,c beruang kacau daun bah..adakah dia p kejar c romo time syok2 menari.Mungkin si beruang Jeles tu.Hehe..

SeBenarnya banyak picture saya ambil time tu,tp kamera buat hal.Nanti ja saya kasih masuk di blog aku yang kiut nie.Hehe..

No comments: